گفته های زیبا انگلیسی

گفته های زیبا انگلیسی

جملات عکس-جملات زیبا-جملات رمانتیک
گفته های زیبا انگلیسی

گفته های زیبا انگلیسی

جملات عکس-جملات زیبا-جملات رمانتیک

جوک با حال

من نمیدونم تو این سریال ها این سیم تلفن شون چقد بلنده اخه تلفن رو تو دستشون میگیرن همه اتاقارو میگردن سیمش تموم نمیشه

اندازه 4تا جاروبرقی سیم داره لامصب

 

 

+++
ما یه جفت گودزیلا داریم که 6 سالشونه یه بار داشتن خاله خاله بازی میکردن منم مثل گاو محو تماشاشون شده بودم که یکیشون به خواهرش برگشت گفت شوهرت کجاست دومی گفت من که شوهرندارم سقط شده یعنی تا 3 ساعت تو شوک بودم مثل اینکه شوهرش قبل از به دنیا اومدن سقط شده
*****
تجربه ثابت کرده 4 دقیقه خوابیدن سر کلاس درس معادل است با 4 ساعت خواب مفید در خانه
++

یکی از فانتزی هام اینه که

برم تو مدرسه های فوتبال تو لهستان سه سال اونجا بازی کنم صدو بیست تا گل زیبا هم بزنم بعد فرگوسن بیاد اونجا التماس کنه که تو رو خدا بیا برام بازی کن بعدش من قبول نکنم و برم تو افق محو شم اونم ناراحت بره سر تمرین تیمش بعد همینجور که دارن تمرین میکنن آفتاب هم از پشت کوه ها میتابه توپ بیوفته زیر پای من منم بیام تو زمین همه رو دریپل بزنم بعدش شوت کنم توپ تور دروازه رو پاره کنه همه همینجور که منو نگاه میکنن بگم سلام بچها ها یار جدید نمیخواین

**
یکی از لذت های دوران کودکیم  این بود که مغز پسته رو توری در بیارم که پوستش نشکنه هر وخت هم موفق میشدم کلی زوق مرگ میشدم.شما هم هم اینجوری بودین ایا یا فقط من اینجوری بودم عایا؟

++
صبح که از خواب پریدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من الان کجام؟
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقم رو تمیز کرده
++
 اینقدر که بازیکنای فوتبال ما تو فکر شادی بعد از گل هستن به فکر خود گل زدن نیستن
++
فقط یه اقا پسر ایرانی می تونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و رویی خندان بگه گند زدم ایشالا ترم بعد! یعنی بیخیال تا این حد اخه
++
دقتی رو که دخترا خانم ها موقع روبوسی عید دارن تا اینکه آرایششون خراب نشه جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره
فک کنم ماچ آبدار از هزار تا فحش و بد و بیرا براشون بدتره
++
ایدئولوژی بعضی‌ دخترا خانم ها در آرایش ‌کردن
همان ایدئولوژی نقاشی‌های دوران مهدکودک است

جای سفید در صفحه باقی نگزارید !

ما توی شهرمون وقی کسی عید پیشمون میاد و نمیره میگیم ناهار در خدمتتون باشیم!وطرف خودش خجالت میکشه و میره شما هم امتحان کنید جواب میده

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))(جوک جدید 92((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

دخترا اینجوری شامپو میخرن:
خب رو این نوشته مناسب برای موهای خشک و حساس -نرم کننده و خوشبو کننده - حالت دهنده سرشار از ویتامین
اممم...
همینو رمیدارم
پسرا
رو این نوشته شامپو
همینو برمیدارم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

برید ادامه مطلب

:)))

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ﺍﻗﺎ ﯾﻪ ﮐﻢ ﻗﺒﻞ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﭘﺴﺘﻪ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺟﯿﺒﻢ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﭘﻮﺳﺘﺶ
ﺭﻭ ﻣﯿﮏ ﻣﯿﺰﻧﻢ (:

**************************************

من نمی دونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 دیروز دو ساعت درس خوندم بیهوش شدم… می ترسم تو امتحانات برم تو کما!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دختران بی تقصیرند، این روزها آدم نمی بینند تا برایش حوا شوند

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره، قدرت پراید ۶۳ الاغ بی بخار

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

چنگیز خان مغول و هیتلر دوتاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

یه گلدون می خری ۱۰۰ هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری، به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب می شه!
اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه می شه

==========================================

امروز یه احساس خیلی بدی بهم دست داد؛
ولی من بهش دست ندادم…!
خلاصه تو جمع کلی ضایش کردم

+++++++++++++==================


www.ador.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
هعخکح9 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 22:41

ایول بابا تودیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه همش تکراریه...........

[ بدون نام ] دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 21:43

خیلی با حاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد